Sunday, September 10, 2017

Moje zašto tekući sapun,first i propolis krema od Forevera!



Kako to inače ide, najprije sramežljivo, pa nakon toga se više ne možeš zamislit da ga nema više u svakodnevnom životu.

Sjećam se da sam ga najprije ja isprobao, jer sam znao da me čekaju komentari u stilu ...a opet kupuješ, eksperimentiraš, trošiš na gluposti, da bi sada moja supruga L.počela koristiti podjednako kao i svi u obitelji.. 

Možda
se pitate pa zašto baš taj,pa ima na stotine drugih, pa evo ovako je sve počelo: nije moj životni cilj bio pronaći tekući sapun koji će mi poput svetog grala, blještit u kupaoni svaki put kad uđem  i vikat za mnom ...alo, ej, tu sam, koristi me, znaš da sam prirodan, šta čekaš, mogao bih se osušit, nego sam najprije tražio neki dodatni biznis gdje bih mogao implementirati sve svoje 20-godišnje znanje iz poduzetništva, da bi se zatim ispostavilo kada sam pronašao biznis i kompaniju koja može ispuniti sve moje snove jedan od uvjeta da bih mogao započeti biznis bio je isprobat neki od proizvoda.

Odluka je pala tekući sapun pošto mi koža često zna biti suha, a zatim je krenulo epsko testiranje  tekućeg sapuna- Aloe hand soap. I inače volim zdrave proizvode tako da sam bio "referentan" za konačnu ocjenu. Odmah ono što vam moram reći sam primjetio razliku čim sam obrisao
ruke, mekane, nježne, kao da sam ih ujedno namazao kremom, nije bilo one klasične isušenosti, zapinjanja između prstiju, a tek tuširanje u njemu, čista fantazija...

Malo sam istražio i otkrio jako zgodne detalje, čak 79% je udio čiste aloe, te ekstrakti krastavaca, kokosa, maslinovog ulja, super mi je za klince kupaju mi se kompletno u njemu, ženica mi ga hvali između ostalog da super skida šminku.

Baš-baš se jako pjeni pošto aloa prirodno sadrži saponin pa se jako malo stavlja, i čak nam se dogodi da nam za ruke, lice, tijelo na nas pet preko zime-naravno, izdrži skoro dva mjeseca, tako da matematiku znate i sami!

Definitivno ga preporučam osobama koje imaju bilo koju vrstu problema sa kožom, dermatitisa, upala, aknastu kožu, jer ima najidealniji ph kože što se npr.može pogledati na you tubu, ukucate naziv samog proizvoda i u produžetku riječ test.




Aloa first-ovaj proizvod je ono što se danas popularno kaže must have svaka obitelj i domaćinstvo, nema za što nije, u našoj obitelji ga skoro trošimo više nego pastu za zube i tekući sapun,više puta za opekline, za sinuse (ali ga peče pošteno ali i pomaže ), za prhut, za otvorene rane, ubode, ugrize, hematome,

Grlobolju, angine, afte, upaljena koža lica (+ propolis krema) kod petero tinejđera unutar pet dana rezultati takvi da je roditeljima bila muka koliko su trošili na preglede kod dermatologa, gljivica, opeklina od vatre,  sunca uglavnom za sve na koži i sve na sluznici, samo špricati i ne stajati!


Aloe propolis krema-sa ovom kremom rješavam kada mi još uvijek znaju izbiti prištići, akne ili pak upalit koža.

Najprije pošpricam svemogući Aloe first na mjesto udesa, počekam 40 sek.,a zatim namažem kremu i to ponovim 2-3 puta u danu, za dva dana, nestao kao da ga nije ni bilo, za ne vjerovat!

Krema inače sadrži 79% čiste aloe, kamilicu, propolis, gavez, imao sam troje poznanika kojima je pomogla kod psorijaze, pomaže kod ekcema, alergija, svraba.

Za više informacija o proizvodima skoknite do web shopa!

No comments:

Post a Comment

Fokus – Prirodan PROIZVOD Za BRZO RAZMIŠLJANJE I Koncentraciju

Fokus – Zašto Je Važno Imati Fokus I Kako Ga Postići? Fokus – kako i na koji način Vama u današnje vrijeme Forever Focus može pomoći. ...